tenaciousdkid99tenaciousdkid99

Main Art Favorites Reviews Stats

Contact Info / Websites

All 45 movie Reviews


A present for you A present for you

Rated 1.5 / 5 stars

wtf

hardly heart warming, just cos the guy is old doesn't mean his life is SO amazingly shit he would want JUST a hug for christmas, if the main charecter had 2 brain cells he would hug him a shitload more in his life (and obviously he isn't otherwise that wouldn't be the present) and for the present hug him and then give him the gift, christmas is a paegen festival that the christians stole and slapped jesus' birthday on it, jesus was born around november, therefore christmas is not all about hugs and being nice and celebrating jesus' birthday by sharing love and hugs and helping the poor, its all about fucking presents.

the animation was not amazing, the music was alright, the storyline was okay....but the ending just ruined everything.

Thanks for the present, the thought that counts I guess :/



Santa Saw Trap Santa Saw Trap

Rated 4 / 5 stars

halarious

the voice acting and the animation brought it down, everything was good, but it wasn't quite perfect :/

nice effort

maybe try a bit more with the animation

V this guy can't say shit because at least you can spell, "wy dint e die wen he dint have an down boddy" I believe it is because his body went into shock also those things on your 'down boddy' are called legsV



Magic School Bus: ep3 Magic School Bus: ep3

Rated 5 / 5 stars

its like theres a part we don't know yet...

Like later we find the reason she gets the school bus over and over, or how the hell that guy knew where they were and such, it keeps me egar and hooked, at the same time, I also watch it because its the funniest shit I've ever seen, in its own unique way this is the best series ever, please...never ever stop making these, this is better than 'on the moon' IMO. The druggy kids are funny, I just love the way the teacher has to take all the shit from them kids XD.

you are a genius.


People find this review helpful!

Madness Ionizing Madness Ionizing

Rated 5 / 5 stars

wow :O

that was one of the most entertaining madness animations ever ;) no jokes.
there was one bit i spotted which was at the end in the room before the 'power 10% room', when he picks up the shotgun it stops glowing green. Thats no big deal though in comparison the the amazing amount of effort you must've put in to this, I will give this a 10/10 because you clearly didn't rush any parts and you put alot of time into it, it payed of well :) nice on :D I'm looking forward to any more of your animations.

p.s. nice choice of music :P


People find this review helpful!
DIMB responds:

thanks you too


U: Grass U: Grass

Rated 4 / 5 stars

funny

the music was fun and simple, added a nice cheerful yet calm atmosphere.

animation 9/10
music 9/10
voice acting 9/10
humor 7/10

it was funny, but not my kind of thing, great effort :)
8/10


People find this review helpful!
Blakant responds:

the music nvr failed me, lol.....
maybe the humor is not everyone's taste, but yeah, we'll work on em as we make longer animation next time


He stole my Lollipop! He stole my Lollipop!

Rated 5 / 5 stars

XD nice

anyone else notice the chopped off arm at the end in the room behind??


People find this review helpful!
MasterMerol responds:

Wait, what?


Don't Miss Her Wedding Don't Miss Her Wedding

Rated 5 / 5 stars

damn....

Well I cried....am I a pussy?



Peter vs. Hentai Peter vs. Hentai

Rated 5 / 5 stars

well

the animation isnt great; but this is fucking halarious! XD
more pl0x?



Incident:001A Incident:001A

Rated 5 / 5 stars

i take it

you guys havnt seen will it blend? on youtube...



Trololo saves the day! Trololo saves the day!

Rated 5 / 5 stars

haha the end

"lolololololololo"